FAQ

Reserveren

Is het nodig om te reserveren

Het is niet altijd nodig, maar het is wel verstandig om te reserveren zodat je verzekerd bent van een plekje. Reserveren kan eenvoudig via deze link.

Kan ik bij mooi weer een reservering maken op het terras?

We nemen geen reserveringen aan voor ons terras. Je kunt echter bij je reservering wel een voorkeur doorgeven waar we rekening mee proberen te houden. Bij voldoende beschikbaarheid kun je op het terras plaatsnemen.

Kan ik een reservering maken voor een specifieke tafel?

Reserveren voor specifieke tafels is niet mogelijk, met uitzondering van onze Semi Privates. Je kunt je voorkeur doorgeven, en we doen ons uiterste best om hier rekening mee te houden. Een garantie kunnen we echter niet bieden.

Kan ik ook alleen iets komen drinken?

Zeker! Je bent van harte welkom voor een heerlijke cocktail of ander drankje aan onze bar of in de lounge. Kom je met een grotere groep? Neem dan vooraf contact met ons op via groepen@zalmhuis.nl.

Wat houdt de aanbetaling bij het reserveren in?

Op vrijdag- en zaterdagavond vragen we een aanbetaling voor reserveringen. Dit bedrag wordt aan het einde van je bezoek verrekend met de rekening.

Je reservering is pas definitief als je deze hebt betaald via de betaallink in de mail die je hebt ontvangen. De aanbetaling wordt in mindering gebracht op je rekening. Indien je je registreert voor de wachtlijst, is er geen aanbetaling nodig.

Restitutie is mogelijk tot 24 uur voorafgaand aan je reservering. Bij annulering wordt je aanbetaling automatisch teruggestort.

Mocht je met minder personen komen dan waarvoor je gereserveerd hebt, wordt voor het aantal personen dat wel aanwezig is de aanbetaling in mindering gebracht op de rekening.

Bereikbaarheid

Wat zijn de openingstijden?

Maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 23:00 en zaterdag en zondag van 11:00 tot 23:00. Onze keuken is geopend van 12:00 tot 22:00.

Waar kunnen we parkeren?

Parkeren kan op ons terrein voor 2,50 per bezoek.

Is er een lift aanwezig?

Ja, rechts van de trap naar ons restaurant bevindt zich een lift. Deze biedt toegang tot zowel het restaurant als de privéruimtes.

Ik zit in een rolstoel, kan ik bij jullie komen eten?

Ja, zowel het restaurant als onze zalen zijn volledig rolstoeltoegankelijk. Het Zalmhuis beschikt daarnaast over een invalidentoilet.

Groepen

Ik ben met een groep, hoe kan ik reserveren?

Vanaf 14 personen beschouwen we jullie gezelschap als een groep. In dat geval geldt ons groepsmenu of chef’s menu. Bekijk onze groepsmenu’s op onze website. Voor meer informatie of het maken van een reservering kun je mailen naar groepen@zalmhuis.nl.

Ik wil een diner of feest organiseren, waar begin ik?

Wil je een diner of feest organiseren in ons restaurant of in een van onze privéruimtes? We maken graag een voorstel op maat. Mail ons een zo volledig mogelijke omschrijving van je wensen en de gewenste datum, dan ontvang je van ons een passende offerte. Contact opnemen kan via groepen@zalmhuis.nl.

Ik wil trouwen bij het Zalmhuis, kan dat?

Het Zalmhuis is een officiële trouwlocatie, waar jullie huwelijk volledig naar wens kan plaatsvinden. Met onze expertise en uitgebreide mogelijkheden zorgen we ervoor dat jullie bijzondere dag tot in de puntjes wordt verzorgd. We denken graag met jullie mee om een onvergetelijke ervaring te creëren. Neem gerust contact met ons op via groepen@zalmhuis.nlvoor meer informatie of om jullie wensen te bespreken.

Overig

Ik wil graag een cadeaubon kopen, kan dat?

Wat leuk dat je de Zalmhuis-beleving cadeau wilt doen! Onze cadeaubonnen zijn verkrijgbaar via shop.hkhg.nl, of je kunt deze ophalen bij ons in het restaurant.

Ik wil graag werken bij het Zalmhuis, waar vind ik jullie vacatures?

We zijn altijd op zoek naar enthousiaste medewerkers voor in de bediening, keuken of achter de schermen. Bekijk onze vacatures via werkenbij.hellskitchen.nl.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op via info@zalmhuis.nl